Index Ingatlan Iroda

Ingatlanközvetítés

Bel- és külföldi partnerhálózattal rendelkező ingatlan irodánk teljes körű ingatlanszolgáltatást vállal gyors és pontos lebonyolítással:

ELADÓ vagy BÉRBEADÓ ingatlanát megbízása alapján:

helyszínen felmérjük, lefényképezzük,
adatait számítógépes nyilvántartásunkba felvesszük,
ajánlatát az aktuális kínálatunkban korlátlan ideig (a megbízás visszavonásáig) szerepeltetjük,
interaktív honlapunkon az érdeklődők számára közvetlenül elérhetővé tesszük,
ügyfeleink részére az Ön által meghatározott időben és módon bemutatjuk.

érdeklődő ügyfeleink részére számítógépes adatbázisunk segítségével az igényüknek megfelelő részletes ingatlanajánlatot (fénykép- és alaprajzmelléklettel) állítunk össze és az erről készített adatlistát DÍJTALANUL eljuttatjuk vagy személyesen kiadjuk;

Tevékenységünk lényege, hogy teljes körű szolgáltatást nyújtsunk magyar és idegen ajkú - eladók és vevők, bérbeadók és bérlők részére. Szeretnénk megteremteni ügyfeleink részére azt a környezetet, melyben szakmai felkészültséggel rendelkező, idegen nyelveket is beszélő munkatársaink segítségét igénybe véve biztonsággal intézhetik ingatlanügyeiket. Közvetítési tevékenységünk nem csupán címkiadásban merül ki! Az adásvételeket, és az ehhez kapcsolódó egyéb ügyeket (hitel, gyámhivatal, illetékhivatal, stb.) elejétől végéig irányítjuk, bonyolítjuk, mindkét fél érdekeit képviselve.

A megbízás felvételekor megkötött szerződésben részletesen lerögzítjük a közvetítési feltételeinket és díjunkat.

Elégedett ügyfeleink a későbbiekben is bizalommal fordulnak hozzánk, mert tudják, hogy ránk minden ügyük megoldásában számíthatnak.

Ingatlanra vonatkozó megbízást irodánkban személyesen, interaktív honlapunk „INGATLAN FELAJÁNLÁSA” menüben található adatlap kitöltésével vagy előzetesen egyeztetett időpontban a helyszínen adhat. (A megbízáshoz szükséges az ingatlan tulajdoni lapjának másolata, vagy az ingatlan tulajdonjogának megszerzését igazoló egyéb okirat másolata).

Díjaink

A megbízások felvételekor ügyfeleinkkel megkötött MEGBÍZÁSI SZERZŐDÉS-ben (link) részletesen lerögzítjük a megbízás teljesítésének feltételeit, egyben a közvetítési díjat is meghatározzuk. Díjat irodánk csak eredményes közreműködése esetére és csak a megbízóknak számít fel, amely díjat a megbízás sikeres teljesítésekor, utólag kell megfizetni.

Az érdeklődők részére az adatok kiadása INGYENES!

A közvetítési díj két részből tevődik össze, amelyek összegét a megbízás tárgyát képező ingatlan irányára vagy bérleti díja határozza meg:

1. közvetítési jutalék: irányár 2 %-a - minimum megbízásonként 150.000,- Ft; bérbeadás esetén 1 havi bérleti díjnak megfelelő összeg

Közvetítési jutalékot irodánk csak eredményes közreműködése esetére és csak a megbízóknak számít fel, amely díjat a megbízás sikeres teljesítésekor (az ingatlan átruházására ill bérletére vonatkozó szerződés megkötésekor) kell megfizetni. (Az érdeklődők részére az adatok kiadása INGYENES!)

Építési projektek
Telekértékesítés
Irodák és üzletek bérbeadása
Biztosítás ügynöki és hiteltanácsadói szolgáltatás
Jogi lebonyolítás:

A ingatlan iroda sikeres közreműködésével létrejött ügyletek teljes jogi ügyintézését a DECSI ÜGYVÉDI IRODA munkatársai végzik.

Az ügyvédi iroda közreműködése garancia arra, hogy az ingatlannal kapcsolatos ügyintézés során felmerülő kérdések megválaszolásra kerülnek, és a jogszabályoknak megfelelő, a felek érdekeit egyaránt védő, kiegyensúlyozott szerződések köttetnek.

A jogi ügyintézés díját adásvétel (csere) esetében a vevő, bérletnél a bérlő fizeti!

Tókert MILLENNIUMI Lakópark

Tókert MILLENNIUMI Lakópark

ÁLOMHÁZ Társasház

ÁLOMHÁZ Társasház

Index Ingatlan Iroda

SZIVÁRVÁNY Lakónegyed - LÁNCHÁZ

SZIVÁRVÁNY Lakónegyed - Sorház

SZIVÁRVÁNY Lakónegyed - Sorház

Szivárvány lakónegyed

Szivárvány lakónegyed

Telefon: 

Ügyfélfogadási idő: Hétfő-péntek 8.30-16.30

Bemutatkozás

Ingatlan irodánk Pápa belvárosának szívében, a sétáló utca városképi jelentőségű, műemlék jellegű saroképületének emeletén működik, a Budapest Bank fiókja felett. A külső megjelenéssel összhangban alakítottuk ki a helyiségeinket is – megőrizve a több mint 100 éves épület patinás eleganciáját -, felszerelve ugyanakkor a kényelmes munkavégzést biztosító egységes berendezéssel és irodatechnikával.

Irodánk története

A társaságot 1995-ben - a már évtizedek óta ügyvédi praxist folytató - apa (dr Decsi János) és a hozzá az egyetem befejezését követően 1993-ban csatlakozó fia (dr Decsi Péter) ügyvédek valamint családtagjaik alapították.

Az ügyvédi tevékenységhez kapcsolódóan már hosszú ideje végzett ingatlanügynöki tevékenységre így létrehozott - jogilag is intézményesült, önálló gazdasági társaság formájában működő - ingatlanközvetítő iroda alapítása logikus válasz volt a 90-es években intenzívvé vált piacgazdasági viszonyok, a magángazdaság kiteljesedése, az idegen ajkú külföldi ügyfelek megjelenése következtében kibővült ingatlan-kereslet és -kínálat miatt sokrétűbbé váló ügyféli igényekre: A kezdettől fogva alkalmazott, egyre bővülő számítógépes ingatlan adatbázisunk és ügyfél nyilvántartási rendszerünk mellett munkatársaink sokéves tapasztalata és gyakorlata együttesen biztosítják, hogy megbízóink és érdeklődő ügyfeleink igényeinek professzionális módon megfelelve a megbízásaikat a lehető legrövidebb idő alatt teljesíteni tudjuk.

Emellett kiemelt figyelmet fordítunk arra is, hogy ügyfélfogadási időben az irodában legalább egy jogász is folyamatosan elérhető legyen, így az ingatlan-megbízásokhoz kapcsolódó jogi ügyintézést vagy szaktanácsadást igénylő ügyekkel hozzánk forduló ügyfeleinket is azonnal és szakszerűen ki tudjuk szolgálni.

Elveink:

Valljuk, hogy a szakmailag felkészült, megfelelő ügyfélkörrel rendelkező, gyakorlott ingatlanközvetítő szolgáltatásával egyszerre tudja megbízói és érdeklődő ügyfelei érdekeit szolgálni. A beérkező igényekhez a legmegfelelőbb kínálatot párosítva biztosítani tudjuk, hogy a ránk bízott ingatlan a valós forgalmi értékének megfelelő piaci áron kerüljön olyan új tulajdonoshoz vagy bérlőhöz, akik számára az valóban minden igényüknek megfelelő.

Belső megjelenés

Az ügyvédi iroda helyiségei mellett további 2 egységes berendezésű ügyfélfogadó irodánk, 2 légkondicionált tárgyalónk valamint ügyfélváró (nyári időszakban nyitott tetőterasszal), konyhasarok és irattár biztosítják, hogy egy időben több különböző ügyfelet (ügyfélcsoportot) tudjunk kényelmes és diszkrét körülmények között fogadni és kiszolgálni.

Irodatechnika:

Irodánk a legmodernebb számítógépes hálózattal és távközlési technikával rendelkezik. Számítógépeink internetes hozzáféréssel állandó online eléréssel rendelkeznek az IM cégadatbázisához és a Földművelésügyi Minisztérium teljes földhivatali adatbázishoz (TAKARNET), valamint egyéb munkánkhoz szükséges adatbankokhoz.

INTERAKTÍV HONLAP: Interneten napi 24 órában elérhető honlapunk segítségével irodánk személyes felkeresése nélkül léphet kapcsolatba velünk.
Az „INGATLAN KERESÉS” (ugrás) menüpontban interaktív adatkérést biztosít: többféle keresési feltétel beállításával könnyen és gyorsan kigyűjtheti az Ön igényének megfelelő ingatlanok adatait, amelyeket részletes leírással, fénykép- és alaprajzi mellékleteivel és együtt saját gépére lementhet, kinyomtathat.
Az „INGATLAN FELAJÁNLÁS” (ugrás) menüpontban található adatlap kitöltésével eladó vagy bérbeadó ingatlanát közvetlenül beviheti adatbázisunkba, az adatok beérkezése után munkatársunk hamarosan közvetlenül kapcsolatba lép Önnel megbízásának felvétele céljából.
Elektronikus-LEVELEZÉS: Irodánk mind a honlapunkon keresztül, mind elektronikus (email)címünk segítségével közvetlenül is elérhető. Szívesen fogadjuk valamennyi – elektronikus küldeményként- hozzánk érkező megkeresését.
Elektronikus ügyintézés: Irodánk teljes körű pénzügyi nyilvántartását, bankszámlaforgalmát és számlázását speciális számítógépes szoftverek segítségével végezzük.
TAKARNET -Országos online ingatlan-nyilvántartás: segítségével az ország valamennyi földhivatalából ingatlan adatokat és tulajdoni lapokat kérhetünk le - néhány másodperc alatt - ügyfeleink számára az interneten keresztül.
DIGITÁLIS IKTATÓ és ARCHIVÁLÓ rendszer: irodánkban minden beérkező és kimenő küldemény és dokumentum elektronikusan, scannelés útján kerül iktatásra, mely gyorsabb és egyszerűbb ügyintézést eredményez. Számítógépeink összes adatállományának bztonsági mentésére is sor kerül az archiválás során, így elkerüljük az adatvesztés lehetőségét.