Bemutatkozás

A Nyelvi Centrum Szolgáltató Betéti Társaság (röviden: Nyelvi Centrum) immáron 19 éve Pápa és térsége meghatározó idegen nyelvi szolgáltatója.

Alapítói és oktatói több éves vagy évtizedes gyakorlattal rendelkező diplomás nyelvtanárok, több vizsgarendszerben (ITK ORIGO, Budapesti Gazdasági Főiskola, ECL) vizsgáztató szakemberek, fordítók, tankönyvírók.

Az eltelt 15 évben partnereink között üdvözölhettük többek között a Pápai Hús Rt.-t, a Haas und Sohn Kft-t, az IKO Minerals Kft.-t, a Raiffeisen Bank Pápai Fiókját, az Erste Bank Pápai Fiókját, a Seton Hungary Kft.-t (Yangfeng), a Bakonyerdő Zrt.-t, A Hirtenberger Automotive Safety Hungary-t, Pápa Város Önkormányzatát, az Esterházy Károly Kórház- és Rendelőintézetet, az AUDI-t, több alap- és középfokú oktatási intézményt, de 2004. november 22. és 2005. november 15. között iskolánk végezte a Pápai Bázisrepülőtér Parancsnokság általános és katonai szaknyelvi angol középfokú képzését is.

Az elmúlt 19 évben több mint 3000 hallgató iratkozott be a Nyelvi Centrum idegen nyelvi képzéseire és több mint 6000 nyelvvizsgázó közel 9000 nyelvvizsgát tett.

A nyelvoktatáson kívül tevékenységeink közé tartozik még:

Minőségpolitika

Küldetésnyilatkozatunk, az intézmény képzési céljai:

A Nyelvi Centrum Bt. elkötelezett az általa megvalósított tanfolyamokon a felnőttképzésben résztvevők, a munkáltatók és a munkaerő-piaci igények által elvárt színvonalas képzések megvalósítása iránt. Intézményünk a piaci megrendelők és a résztvevők egyéni képzési szükségleteihez, előzetes tudásszintjéhez a lehető legteljesebb mértékben kíván alkalmazkodni.

A célok megvalósítását szolgáló elképzelések, a működés alapelvei, szerkezeti kultúra:

  • színvonalas tájékoztatással, minőségi, tervezési munkával, kiváló infrastrukturális feltételekkel kívánjuk megalapozni a szakmai munkát

  • a képzések, a szakmai tudás és képességek fejlesztéséhez szakértői oktatói gárdát vonultatunk fel

  • biztosítani kívánjuk minden tanulni akaró, tanulásra kényszerülő ember számára a korábban megszerzett tudás mérését, értékelését és beszámítását, továbbá a kompetenciák megújítását és fejlesztését

  • olyan kommunikációs rendszert működtetünk, amely képzésben résztvevőket, az oktatókat, valamennyi partnerünket és az intézmény menedzsmentjét egyaránt szolgálja

  • a célok megvalósításának, a szolgáltatás nyújtásának folyamatában értékelő, önellenőrző, helyesbítő, megelőző tevékenységet végzünk a képzésben résztvevők és a partnerek mind tökéletesebb kiszolgálása érdekében

  • intézményünk dolgozóival közösen alakítjuk ki a folyamataink szabályozását, minőségirányítási rendszerünket, melyben foglaltakat véglegesítés után valamennyi munkatársunktól elvárjuk

A képzésben résztvevők a munkáltatók, a munkatársak, és az oktatók felnőttképzéssel kapcsolatos igényeinek kielégítése.

Működésünk csak akkor lehet eredményes a felnőttképzés területén, ha messzemenőkig figyelembe vesszük a képzésben résztvevők, a munkáltatók, a munkatársak és az oktatók igényeit.

Ennek érdekében:

  • nagy hangsúlyt helyezünk az érdeklődők képzési szükségleteinek, előzetes tudásszintjének felmérésére, egyéni tanrend kialakításának lehetőségét ajánljuk fel számukra – alkalmazkodva egyéb elfoglaltságaikhoz, haladási tempójukhoz

  • kapcsolatot tartunk munkáltatókkal, felajánljuk számukra dolgozók intézményünkbe történő beiskolázásának lehetőségét az igazán hatékony angol nyelvtanulás érdekében

  • oktatóink szakmai tudására, felkészültségére támaszkodunk képzési programjaink fejlesztése során és állandó kommunikációs kapcsolatban állunk velük minden vonatkozó kérdés, bennük megfogalmazódó igény tekintetében

  • egyéb munkatársaink igényeit, javaslatait is figyelembe vesszük a folyamatos szakmai fejlődés és a munkahelyhez kapcsolódó egyéni szükségleteik kielégítése érdekében

  • partnereink elégedettségét folyamatosan mérjük az általuk folytatott felnőttképzésre vonatkozóan

 

Az intézmény elkötelezettsége a szakmai követelmények teljesítése, a minőségirányítási rendszer, valamint a szakmai munka eredményességének folyamatos fejlesztése iránt

A képzési és értékelési folyamatot a jogszabályi előírások szigorú figyelembevételével, a képzések szakmai tartalmát meghatározó képzési programban és az intézmény minőségirányítási rendszerében megfogalmazottak szerint végezzük, a folyamatot teljes mértékben ellenőrzés alatt tartjuk, nemmegfelelőség esetén beavatkozunk.

Hisszük, hogy a szakmai munka színvonala, a képzésben résztvevők, a munkáltatók, a partnerek és dolgozóink elégedettsége folyamatosan növelhető, ennek érdekében a működési folyamataikat szabályozó minőségirányítási rendszerünket állandóan fejlesztjük, évente átvizsgáljuk, és a visszacsatolás érdekében az eredmények függvényében beavatkozásokat hajtunk végre mind a megelőzés, mind a fenntartható fejlődés érdekében.

Kelt: Pápa, 2015.06.01.

Unger Zoltánné

intézményvezető



Kapcsolat

Nyelvi Centrum


Nyelvi Centrum
8500 Pápa, Fő tér 24.
  +36 70 418 0856
  nyelvicentrum[kukac]globonet[pont]hu
  http://www.nyelvicentrum.com
  http://www.facebook.com/nyelvi.centrum.


Mely kategóriában elérhető


ÜZLETI PROFILT KÉREK

Amennyiben szeretné, ha készítenénk Önnek is ÜZLETI PROFILT, kattintson az alábbi gombra és töltse ki az űrlapot!

Levesszük a terhet a válláról!

  1. Gyakorlati tanácsot adunk
  2. Grafikai munkát végzünk
  3. Fotózunk
  4. Összeállítjuk az oldalát
  5. Elvégezzük a tartalomfeltöltést
  6. Mobilra is optimalizáljuk
  7. Elvégezzük a kereső optimalizálást
  8. Beállítjuk a MindenOké egymásra épülő rendszerébe
  9. Facebook kompatibilissé tesszük
  10. Karbantarjuk
  11. Időközönként frissítjük
  12. Népszerűsítjük

Profi csapatunk mindenben segít

MODERN ÉLETRE
TERVEZVE
Top