Index Ingatlan Iroda

SZIVÁRVÁNY Lakónegyed - Pápa, Orlai Petrich Soma u. 12. A-F. LÁNCHÁZ

Önálló telkek: 6-os csoportokba rendezett ÚJ családi lakóházakkal történő beépítésre További információ: (+36) 30 9377 354 Honlap: www.szivarvany-lakonegyed.indexpapa.hu
Bocsor és Szabó Ervin utcákat összekötő Szilágyi utcáról nyíló új utcában, kész láncházak mellett az utcafronton3.550.000,- Ft + Áfa = 4.500.000,- Ft (950e Ft Áfa az építési engedély kiadását követően visszaigényelhető!)  LÁNCHÁZAS ÉPÍTÉSI TELEK - 440 m2 (szélessége: 16,4 m - hosszúsága: 35 m) JOGILAG ÖNÁLLÓ ingatlanok, beépítésük műszakilag és időben is FÜGGETLEN a szomszédos telkektől, TELKENKÉNT külön-külön KÖZMŰVESÍTETTEK. BEÉPÍTÉSI MÓD: LÁNCHÁZAS - A telekcsoporton belül az egyes lakóépületek elhelyezése, homlokzatának valamint a szomszédos épülettel érintkező tűzfalának kialakítása a városi főépítész által elfogadott beépítési helyszínrajznak megfelelően történhet, az épület belső szerkezete és alaprajzi elrendezése egyéni igény alapján szabadon változtatható.144 m2 es kétszintes lakótér + 33 m2-es kétbeállós garázsra vonatkozó ÉPÍTÉSI TERVDOKUMENTCIÓVAL - "A+" ENERGETIKA!!! Lk-Z/3 LAKÓövezet - max. 40 %-os beépítés oldalhatárra zártsorúan min. 3,5m / max 7,5m építménymagasság), 5m-es előkerttel ÖSSZKÖZMŰVES: gáz-, ivóvíz- és szennyvízcsatlakozás a telekhatáron, 1*32 A teljesítménnyel a villanyáram a telek előtti oszlopról ingyenesen beköttethető)További információ: (+36) 30 9377 354 Honlap: www.szivarvany-lakonegyed.indexpapa.hu 
 

Tókert MILLENNIUMI Lakópark

Tókert MILLENNIUMI Lakópark

ÁLOMHÁZ Társasház

ÁLOMHÁZ Társasház

SZIVÁRVÁNY Lakónegyed - Sorház

SZIVÁRVÁNY Lakónegyed - Sorház

Szivárvány lakónegyed

Szivárvány lakónegyed

Index Ingatlan Iroda

Index Ingatlan Iroda

Telefon: 

Ügyfélfogadási idő: Hétfő-péntek 8.30-16.30

Bemutatkozás

Ingatlan irodánk Pápa belvárosának szívében, a sétáló utca városképi jelentőségű, műemlék jellegű saroképületének emeletén működik, a Budapest Bank fiókja felett. A külső megjelenéssel összhangban alakítottuk ki a helyiségeinket is – megőrizve a több mint 100 éves épület patinás eleganciáját -, felszerelve ugyanakkor a kényelmes munkavégzést biztosító egységes berendezéssel és irodatechnikával.

Irodánk története

A társaságot 1995-ben - a már évtizedek óta ügyvédi praxist folytató - apa (dr Decsi János) és a hozzá az egyetem befejezését követően 1993-ban csatlakozó fia (dr Decsi Péter) ügyvédek valamint családtagjaik alapították.

Az ügyvédi tevékenységhez kapcsolódóan már hosszú ideje végzett ingatlanügynöki tevékenységre így létrehozott - jogilag is intézményesült, önálló gazdasági társaság formájában működő - ingatlanközvetítő iroda alapítása logikus válasz volt a 90-es években intenzívvé vált piacgazdasági viszonyok, a magángazdaság kiteljesedése, az idegen ajkú külföldi ügyfelek megjelenése következtében kibővült ingatlan-kereslet és -kínálat miatt sokrétűbbé váló ügyféli igényekre: A kezdettől fogva alkalmazott, egyre bővülő számítógépes ingatlan adatbázisunk és ügyfél nyilvántartási rendszerünk mellett munkatársaink sokéves tapasztalata és gyakorlata együttesen biztosítják, hogy megbízóink és érdeklődő ügyfeleink igényeinek professzionális módon megfelelve a megbízásaikat a lehető legrövidebb idő alatt teljesíteni tudjuk.

Emellett kiemelt figyelmet fordítunk arra is, hogy ügyfélfogadási időben az irodában legalább egy jogász is folyamatosan elérhető legyen, így az ingatlan-megbízásokhoz kapcsolódó jogi ügyintézést vagy szaktanácsadást igénylő ügyekkel hozzánk forduló ügyfeleinket is azonnal és szakszerűen ki tudjuk szolgálni.

Elveink:

Valljuk, hogy a szakmailag felkészült, megfelelő ügyfélkörrel rendelkező, gyakorlott ingatlanközvetítő szolgáltatásával egyszerre tudja megbízói és érdeklődő ügyfelei érdekeit szolgálni. A beérkező igényekhez a legmegfelelőbb kínálatot párosítva biztosítani tudjuk, hogy a ránk bízott ingatlan a valós forgalmi értékének megfelelő piaci áron kerüljön olyan új tulajdonoshoz vagy bérlőhöz, akik számára az valóban minden igényüknek megfelelő.

Belső megjelenés

Az ügyvédi iroda helyiségei mellett további 2 egységes berendezésű ügyfélfogadó irodánk, 2 légkondicionált tárgyalónk valamint ügyfélváró (nyári időszakban nyitott tetőterasszal), konyhasarok és irattár biztosítják, hogy egy időben több különböző ügyfelet (ügyfélcsoportot) tudjunk kényelmes és diszkrét körülmények között fogadni és kiszolgálni.

Irodatechnika:

Irodánk a legmodernebb számítógépes hálózattal és távközlési technikával rendelkezik. Számítógépeink internetes hozzáféréssel állandó online eléréssel rendelkeznek az IM cégadatbázisához és a Földművelésügyi Minisztérium teljes földhivatali adatbázishoz (TAKARNET), valamint egyéb munkánkhoz szükséges adatbankokhoz.

INTERAKTÍV HONLAP: Interneten napi 24 órában elérhető honlapunk segítségével irodánk személyes felkeresése nélkül léphet kapcsolatba velünk.
Az „INGATLAN KERESÉS” (ugrás) menüpontban interaktív adatkérést biztosít: többféle keresési feltétel beállításával könnyen és gyorsan kigyűjtheti az Ön igényének megfelelő ingatlanok adatait, amelyeket részletes leírással, fénykép- és alaprajzi mellékleteivel és együtt saját gépére lementhet, kinyomtathat.
Az „INGATLAN FELAJÁNLÁS” (ugrás) menüpontban található adatlap kitöltésével eladó vagy bérbeadó ingatlanát közvetlenül beviheti adatbázisunkba, az adatok beérkezése után munkatársunk hamarosan közvetlenül kapcsolatba lép Önnel megbízásának felvétele céljából.
Elektronikus-LEVELEZÉS: Irodánk mind a honlapunkon keresztül, mind elektronikus (email)címünk segítségével közvetlenül is elérhető. Szívesen fogadjuk valamennyi – elektronikus küldeményként- hozzánk érkező megkeresését.
Elektronikus ügyintézés: Irodánk teljes körű pénzügyi nyilvántartását, bankszámlaforgalmát és számlázását speciális számítógépes szoftverek segítségével végezzük.
TAKARNET -Országos online ingatlan-nyilvántartás: segítségével az ország valamennyi földhivatalából ingatlan adatokat és tulajdoni lapokat kérhetünk le - néhány másodperc alatt - ügyfeleink számára az interneten keresztül.
DIGITÁLIS IKTATÓ és ARCHIVÁLÓ rendszer: irodánkban minden beérkező és kimenő küldemény és dokumentum elektronikusan, scannelés útján kerül iktatásra, mely gyorsabb és egyszerűbb ügyintézést eredményez. Számítógépeink összes adatállományának bztonsági mentésére is sor kerül az archiválás során, így elkerüljük az adatvesztés lehetőségét.